$('#s1').cycle('fade');
  جستجو

 صفحه نخست  |  راهنمای فروشگاه  |  تماس با ما  |نحوه خرید  |  سبد خرید   |        ثبت شده در سايت ساماندهي كشور

گرافیک و هنر > پايان نامه

Bank Sepah:5892-1010-5735-6012

Email: dociran.pdfiran@gmail.com

09153255543  عالم زاده

 
 گرافيك و هنر - پروژه
فهرست مطالب: بررسی تعامل میان نقد و کارگردانی در تئاتر ایران

تاریخ ایجاد 1388/11/05    تعدادبرگ: 400   قیمت: 300000 تومان   حجم فایل:1407 kb  تعدادمشاهده  3295

 

  • 1-چکيده
  • 2-مقدمه
  •  
  • فصل اول زمينه - پژوهش در گذشته  
  • الف) بررسي تاريخچه پيدايش نفت و همراه رويکري بر تأثير متقابل نظريه هاي انتقادي و درام پردازان جهان
  • الف-1) نقد قديم  
  • ادبيات و نقادي در يونان باستان
  • آريستوفان
  • سقراط
  • افلاطون
  • ارسطو
  • شاگردان ارسطو
  • دو     مکتب اسکندريه

زوئيلوس

  •  ارسيتارکس
  • ديونيزوس
  • لوسين
  • لونگينوس
  • سه     ادبيات و نقادي در روم باستان
  • سيسرو
  • هوراس
  • دوره امپراطوري
  • سنکا
  • کنتي لين
  • تاسيت
  • فترت و مسيحيت
  • الف-2) نقد جديد
  •  ادبيات و قرون وسطي
  • ارزيابي ميراث دانته
  • پنج    نهضت هومانيسم در ايتاليا
  • پترارکا و بوکاتچو
  • رنسانس و ادبيات ايتاليا
  • شارحان ارسطو
  • شش     رنسانس اسپانيايي
  • هومانيسم در اسپانيا
  • قرن طلايي اسپانيا
  • سر وانتس و دن کيخوته
  • لوپه دوگا وکمدي اسپانيائي
  • پنج    انديشۀ دکارت، انديشۀ فرانسوي
  • پلئياد و دوبلي
  •  مکتب کلاسيک در فرانسه
  • ولتر
  • ديدرو
  • ديگر منتقدان فرانسوي
  • هشت     مکتب کلاسيک در انگلستان
  • تحول ادبيات انگليسي
  • جان ميلتون
  • جان درايدن
  • الکساندر پوپ
  • سامويل جانسون
  • منتقدان کهتر انگليسي و اسکاتلندي
  • نه     مکتب کلاسيک در ايتاليا
  • ده     مکتب کلاسيک در آلمان
  • اشتورم اوند درانگ و هردر
  • کانت و شيلر
  • يازده      نهضت رمانتيک در آلمان
  • شلگل ها و رمانتيسم
  • فردريش شلگل
  • اوگوست ويلهلم شلگل
  • نسل نخست رمانتيكهاي آلمان
  • شلينگ
  • واكنر ودروتيك
  • يوهان پاول ريشتر ( ژان پل )
  • دوازده    رمانتيک در انگلستان
  • از جفري تا شلي
  • وردزورث
  • كولر يج
  • هزلت ، لم ، كيتس
  • سيزده    رمانتيک در فرانسه
  • مادام دواستال وشاتوبريان
  • هوگو
  • سنت بوو
  • هيپوليت تن
  • چهارده    نهضت رمانتيك در ايتاليا
  • دسانكتيس
  • كاردوچي
  • سنت هاي ادبي در روسيه پانزده    سنت هاي ادبي در روسيه
  • لوموسونوف ومكتب كلاسيك
  • بلينسكي انقاد بزرگ
  • چرنيشفسكي وهرتسن
  • دوبروليوبوف
  • پيساروف
  • شانزدهم    فورماليست هاي روسي
  • فرماليسم روسي
  • مقدمه     ادبيات چيست ؟
  • هفده    نقد درآلمان
  • سخن شناسي روميايي
  • گوند ولف ( 1881-1931)
  • اوئر باخ ( 1892-1957)
  • اشپيتسر
  • هجده    مکتب ژنو
  • اَلبربگن ( 1901-1957)
  • ژرژپوله ( 1902-1991)
  • ژان روسه ( 1910)
  • نوزده    نقد روانکاوانه
  • فرويد
  • شارل بودوئن
  • بيست    جامعه شناسي ادبيات
  • جرج لوكاچ
  • لوسين گولدمن (1913-1970)
  • بيست و يک     پديدار شناسي علم تفسيري Hermenuties نظريه دريافت Reception theory
  • بيست و دو     ساخت گرائي و نشانه شناسي
  • بيست و سوم    4- مابعد ساختگرائي
  • بيست و چهارم    نقدتکويني
  •  بازگشت به لانسون
  • گوستاورودلر
  •  شرح حالا اثر ادبي
  •  پيش متن
  • الف-3) تاريخچه پيدايش کارگرداني در جهان
  • ساکس ماينينگن
  • آنتوان و تئاتر ليبر
  • فرايه بويه و واقعگرايي در آلمان
  •  تئاتر مستقل، و و اقعگرايي، در انگلستان
  •  زندگي استانيلاوسکي در هنر
  • ميرهولد و آوان گارو روسي
  • دستاورد واختانگوف
  • کريگ وآپيا- ديداري ها
  • کوپو- پدر تئاتر مدرن
  • راينهارت، پيسکاتوروبرشت
  • تئاتر وجد- آرتور ، اُخلوپکوف، ساواري
  • سهم رقص مدرن- مارتاگراهام و آلوين نيکلاييس
  • ديگر تجربيات امروز- در آمريکا
  • ريچاردفورمن، رابرت ويلسن و تئاترنان و عروسک
  • آناهلپرين و کارگاه رقص
  • گروه توفسکي و تئاتر بي چيز
  • گروتوفسکي و سفر به شرق
  • ب) تاريخچه پيدايش کارگرداني در ايران
  • ياددشت نخست
  • مقدمات
  • نمايش هاي پيش از اسلام
  • نمايش هاي پس از اسلام
  • نقالي
  • نمايشهاي عروسکي
  • تعزيه
  • نمايشهاي شادي آور
  • ضميمه
  • نمايش هاي شادي آور زنانه
  • دو    دوران معاصر
  • بخش نخست
  • تئاتر نوع اروپائي     1337- 1262
  • مرحله نخست    
  • پيشتازان     آخوند زاده وتبريزي
  • آخوند زاده ( 1257-1191)
  • ميرزا آقا تبريزي
  • تئاتر نوع اروپايي
  • دوره نخست     1299-1262 ، « تئاتر دارالفنون »
  • تلاش هاي آماتوري     تروپ هاي مشخص نمايشي
  • « انجمن اخوت »
  • « شركت علميه فرهنگ » ( 1288-1286 )
  • تئاتر ملي ( 1294- 1288 )
  • نمايشنامه نويسان ملي
  • نرميان نريمانف ( 1925-1870)
  • عزيز حاجي بگف ( 1948-1880)
  • جليل محمد قلي زاده ( 1932-1866)
  • افراسياب آزاد
  • مرتضي قلي خان فكري ( مؤيد الممالك )
  • ( 1338-1288)
  • « ارشاد»
  • ميرزا احمد خان محمودي – كمال الوزاره
  • نشريات تئاتري
  • « اختر » - آقا محمد طاهر تبريزي
  • روزنامه « تئاتر »
  • ميرزارضاخاني ناييني طباطبايي
  • « ايران نو » - محمد امين رسول زاده
  • خان ملك ساساني
  • مرحله دوم     1320-1299 تاثير خلع دودمان قاجار وآغاز سلطنت خاندان پهلوي
  • ميرزاده عشقي ( 1303-1272)
  • ابوالقاسم لاهوتي
  • حسن مقدم
  • گروه هاي نمايشي    « كلوپ موزيكال » - علينقي وزيري
  • « كمدي اخوان » - محمود ظهير الديني
  • « كمدي ايران » علي نصر
  • «جامعه باربد »
  • « استوديو درام كرمانشاهي »
  • رضد كمال شهرزاد 1315-1278)
  • هنرمندان ارمني – پاپا زيان
  • واهرام پايازيان
  • بازيگر وكارگردان ارمنستان شوروي
  • هزاره فردوسي
  • هنرستان هنر پيشگي تهران وعلي نصر
  • علي نصر 1340-1365
  • « تئاتر فرهنگ » عبدالحسين نوشين – 1350-1285
  • « تئاتر سعدي »
  • لرتا
  • حسين خيرخواه ( 1341-1288)
  • انحطاط وافول
  • علي اصغر گرمسيري
  • محمد علي جعفر 1365-1303
  • « گروه هنر ملي »
  • انقلاب در تئاتر ايران - دوران معاصر- بخش دوم - مصطفي اسكويي – 1337
  • جايگاه ووضعيت « سيستم » ستانيسلافسكي درايران
  • ج) تاريخچه پيدايش نقد در ايران
  • نقد عر ب - مقدمات و تعريفات
  • از گذشتة ادبي ايران
  •  
  • فصل سوم    اهداف تحقيق
  • فهرست نمايش هاي اجرا شده در دهه هفتاد ايران
  • يافته ها و بحث    
  • 6- فهرست منابع و مأخذ

 



Label
مقالات مرتبط


ورود به سايت | ثبت نام كاربر


صفحه نخست | تماس با ما
تمامی حقوق این سایت سایت متعلق به سایت DocIran.COM می باشد
طراحی شده توسط فراتک