$('#s1').cycle('fade');
  جستجو

 صفحه نخست  |  راهنمای فروشگاه  |  تماس با ما  |نحوه خرید  |  سبد خرید   |        ثبت شده در سايت ساماندهي كشور

معماری > پايان نامه

Bank Sepah:5892-1010-5735-6012

Email: dociran.pdfiran@gmail.com

09153255543  عالم زاده

 

 

 مطالعات معماري
فهرست مطالب: طراحی مرکز آفرینش های هنری

تاریخ ایجاد 1388/09/05    تعدادبرگ: 240   قیمت: 24000 تومان   حجم فایل:4713 kb  تعدادمشاهده  2467

 

  • کران اول
  •  پیشنهاد طرح پژوهش
  • ·فصل اول پیشگفتار
  • ·فصل دوم اهداف انتخاب پروژه
  • کران دوم - شناخت نگاره و نگارگری
  • ·فصل اول مطالعات بنيادين پژوهش
  • 1- نگارگری پيش از تاريخ در ايران
  • 1-1-  غار نگاره های لرستان- ميرملاس
  • 1-2-  غار نگاره های هميان- دوشه- لاخ مزار
  • 1-3-  ساختمان منقوش تپه زاغه
  • 1-4-  نقوش هفت تپه
  • 1-5-  نگاره های سفالين
  • 1-6-  نقش اندازی بر روی مهر
  • 2- نگارگری در ايران قبل از ظهور اسلام
  • 2-1-  نگارگری دوره هخامنشيان
  • 2-2-  نگارگری دوره اشکانيان
  • 2-2-1- ويژگی های نگارگری و هنر بعد از هخامنشيان
  • 2-2-2- جايگاه نگارگری در هنر اشکانی
  • 2-3-  نگارگری در دوره ساسانيان
  • 2-3-1- آثار و بقايای نقاشی دوره ساسانيان
  • 2-3-2- نگارگری و کتاب سازی ساسانيان
  • 2-3-3- مانی و نگارگری او
  • 3- نگارگری در ايران پس از ظهور اسلام
  • 3-1-  مکتب بغداد( عباسی )
  • 3-1-1-کتاب نگاره های مکتب بغداد
  • 3-2-  مکتب نگارگری سلجوقی
  • 3-2-1-ويژگی های نگارگری دوره سلجوقيان
  • 3-3-  مکتب تبريز اول( ايلخانی )
  • 3-3-1-ربع رشيدی و تاثير آن در نگارگری ايرانی
  • 3-4-  مکتب شيراز
  • 3-5-  مکتب هرات
  • 3-5-1-شاهرخ و مکتب هرات
  • 3-6-  برآيند باشکوه( نخستين فرمانروايان دودمان صفوی)
  • 3-6-1نگارگری در دوره صفوی( شاه اسماعيل دوم و سلطان محمد خدابنده )
  • 3-6-1-شاه عباس اول
  • 3-6-2-رخوت و رکود( آخرين پادشاه صفوی )
  • 3-7-  نفوذ شيوه های اروپايی( از افاغنه تا سلسله قاجار )
  • 4- تذهيب
  • 4-1-  تعريف تذهيب
  • 4-2-  مکتب‌های تذهيب
  • 4-3-  پيشينه تذهيب
  • 4-4-  تذهيب ايرانی
  • 5- مينياتور
  • 5-1-  تاريخچه مينياتور
  • 5-2-  مينياتور ايرانی
  • 6- کاشی
  • 6-1-  تاريخچه کاشی
  • 6-2-  کاشی زرين فام- قرن 5 هجری- کاشان
  • 6-3-  کاشی معرق- مسجد شيخ لطف الله اصفهان
  • 6-4-  کاشی هفت رنگ- ايران و ترکيه
  • 6-5-  کاشی ايزنيک- قرن پنجم- ترکيه
  • 7- دريافت منشا نگارگری
  • 7-1-  مروري كوتاه بر كاربردهاي خطي در نگاره‌هاي سده هفتم تا يازدهم
  • 7-2-  ريشه يابی مفهوم های ساختارهای فضايی در نگاره ها
  • 7-2-1-حس مکان يا مکانيت
  • 7-2-2-تداوم فضايی مثبت
  • 7-2-3-همزمانی زمان- صورت
  • 7-2-4-انسان در حد مقياس
  • 7-3-  مفهوم صور سنتی
  • 7-3-1-باغ
  • 7-3-2-تخت
  • 7-3-3-رواق
  • 7-3-4-دروازه
  • 7-3-5-اتاق
  • 7-3-6-مناره
  • 7-3-7-گنبد
  • 7-3-8-چارطاق
  • ·فصل دوم مطالعات تطبيقی
  • 1- فرهنگسرای دزفول( صميميت معماری اطرانی در جشن نور ورنگ و آجر )
  • ·فصل سوم مطالعات زمينه
  • 1- مطالعات پيرامون شهر مشهد
  • 1-1-  تاريخچه تحولات مشهد در دوره معاصر
  • 1-2-  تاريخچه شکل گيری شهر مشهد
  • 1-3-  تاريخچه خراسان
  • 1-4-  جمعيت کنونی شهر مشهد
  • 1-5-  شناخت فضاهای فرهنگی موجود
  • 1-6-  بررسی اجتماعی شهر مشهد
  • 1-6-1-برخوردهای اجتماعی و فرهنگی
  • 1-6-2- پديده مهاجرت روستاييان
  • 1-6-3- پديده زوار
  • 1-7-  شناخت استخوان بندی شهر مشهد
  • 1-7-1- استخوان بندی شهر مشهد و تاثيرات آن بر فرم کلی شهر
  • 1-7-2- عوامل موثر در استخوان بندی شهر مشهد
  • 1-8-  شناخت مسائل اقليمی شهر مشهد
  • 1-8-1- ويژگی آب و هوای مشهد و بررسی وزش باد در منطقه
  • 1-8-2- جهت استقرار ساختمان در مشهد
  • 2- مطالعات پيرامون شهر توس
  • 2-1-  پيشطنه تاريخی توس
  • 2-2-  پاژ
  • 2-3-  آرامگاه فردوسی
  • 2-4-  بنای هارونيه
  • 2-5-  مسجد مدرسه تابران توس
  • 2-6-  ارگ مرکزی( کهن دژ)
  • 3- ضوابط و مقررات مصوب پيرامون شهر توس
  • 3-1-  مشخصات وضوابط عرصه اثر
  • 3-2-  حريم منظري شهر تاريخي توس
  • 4- جايگاه اقتصادی، اجتماعی و گردشگری حوزه تاريخی توس
  • 4-1-  جايگاه اقتصادی
  • 4-2-  جايگاه اجتماعی
  • 4-3-  جايگاه گردشگری
  • 5- ميزان وتحولات جمعيت كل منطقه توس
  • 6- طرح تهيه شده برای منطقه خراسان بزرگ و ناحيه توس
  • 6-1-  چگونگی استفاده از مطالعات تاريخی برای برنامه ريزی های گردشگری
  • 6-1-1-تاريخ
  • 6-1-2-باستان شناسی 
  • 6-1-3-مردم شناسی 
  • 6-1-4-هنرهای سنتی
  • 7- طبقه بندي اراضي ونحوه استفاده از زمين
  • 8- شناخت راههای پيرامون حصار توس
  • فصل چهارم مطالعات تکميلی
  • 1- سماع عارفان در نگاره ها و نگارگری ها
  • کران سوم- تجزیه و تحلیل طرح پژوهش
  • فصل اولتدوين مبانی نظری پروژه
  • 1- ارکان بنيادين طرح نگاره ها
  • 1-1-  تعادل
  • 1-2-  زيبايی
  • 1-3-  هماهنگی
  • 1-4-  توازن
  • 1-5-  اندازه
  • 1-6-  حد و حريم
  • 2- وحدت در کثرت
  • 2-1-  وجوه افتراق وحدت و همساني
  • 2-2-  تعريف وحدت 
  • 2-3-  هدف از وحدت 
  • 2-4-  وسيله وحدت
  • 2-5-  مبلغ وحدت
  • 2-6-  نتيجه وحدت
  • 2-7-  علل گرايش يا تبليغ وحدت
  • 2-8-  زمينه‌هاي وحدت
  • 2-9-  تضادهاي روند همسان سازي با وحدت 
  • 2-10-عامل وحدت
  • 3- ويژگيهاي نظم معماري و شهر اسلامي (مأخوذ از تفكر اسلامي)
  • 4- مرکزگرايی
  • 5- تحليل نقاشی ايرانی انتخاب شده
  • 6- تعيين اجزا برنامه فيزيکی
  • - لابی و فضاهای مرتبط با آن
  • - آمفی تئاتر مجموعه و فضاهای مرتبط با آن
  • - سالن موزه هنر و فضاهای مرتبط با آن
  • - آتلیه ها و فضاهای مرتبط
  • - نمایشگاه ها و فضاهای مرتبط با آن
  • - سالن رستوران و فضاهای مرتبط با آن
  • کران چهارم- طراحی پروژه
  • ·فصل اول تحليل و آناليز سايت
  • ·فصل دوم روند گذر از مبانی نظری به ايده ها و طراحی

  • ·فصل سوم تبيين برنامه ها و اهداف طرح

 

 



Label
مقالات مرتبط

 Text/HTML
ماوس رابرروي اينجا نگه داريد و سپس برروي نوارابزار براي ويرايش متن استفاده كنيد.


ورود به سايت | ثبت نام كاربر


صفحه نخست | تماس با ما
تمامی حقوق این سایت سایت متعلق به سایت DocIran.COM می باشد
طراحی شده توسط فراتک